Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

Lång tid!

Kategori: Allmänt

Det var längesen jag skrev, jag vet.
Jag försöker bara kämpa mig fram varje dag.
Dom inläggen jag skrev förut hade hänt förlängesen, alltså inte på dagen jag skrev dem.
Så...
Nu har det gått så där 21 veckor sen jag förlorade oskulden till Karl-Johan.
Karl-Johan bara drivs längre och längre ifrån mig.
Jag har inte hört något ifrån honom sen 20 December.
Visst jag har träffat honom sen dess, men det är ju under övervakning som jag kallar det.
Ett ända stort skådespeleri!
Och även där verkar det som om han undviker mig.
 
Jag mår jävligt dåligt!
Jag vet inte hur jag ska kunna få det att vända.
 
Men en lite förändring har skett!
Jag har börjat prata med en kille på Facebook.
En riktig puding om jag får säga det själv. ;)
Han får mig att må bra ibland.
Men det går inte att bara glömma Karl-Johan, hur mycket jag än försöker.
Suck...
 
Och nu helt plötsligt fick jag ett sms av Karl-Johan!
 
Karl-Johan: God Kväll.
Allt bra med dig?
Ber om ursäkt att jag inte har hört av mig på länge.
Vad gör du i natt då?
Kramis.
 
Bara så där!
Jag har verkligen längtat efter att han ska höra av sig.
Men nu gör det bara mig så ledsen och förbannad.
 
Jag älskar honom, men är det värt att må så dåligt för det?
Jag vet inte vad jag ska göra?
Mitt hjärta är krossat och jag vet inte om det någonsin kommer att kunnas lagas.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: