Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

51. Avskyr tysta leken!

Kategori: Allmänt

Ingenting!

Jag avkyr verkligen när han kör tysta leken

Ingenting!

 

Snart börjar jag på min nya praktik.

Men hur ska det gå?

De ända gångerna vi kan träffas jag och Karl-Johan är när han jobbar natt.

Hur ska det går då jag måste gå upp tidigt om mornarna.

Då kan jag inte sitta uppe hela veckan om nätterna och vänta på honom.

Suck...

 

Men om det går som det ska så har jag 11 dagar kvar innan jag börjar på praktiken.

Så än så länge kan jag vänta.

 

Men denna vecka är en sådan som han inte kan komma.

Suck...

Men det är lika bra det.

Har fått ”min” vecka.

Det var ju timeat. 

Men bara för att det inte är natt vecka betyder det inte att jag inte vill höra av honom.

Ett enkelt Hej

Är det ända jag önskar.

 

Jag avskyr verkligen hans tysta lek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: