Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

56. Besviken

Kategori: Allmänt

 

Det blev i alla fall inget i dag.

Inte ett ända ord från honom.

...

Ingenting den här natten heller...

Jag har pratat med honom, men ingen antydan att han kommer hit.

Natten gick, ingenting.

FAN!

Det var sista natten och även min sista dag.

På måndag så börjar jag min praktik och då kan jag inte sitta uppe längre och vänta på honom.

Jag känner mig ledsen och besviken.

Jag vet att han inte kunde lova någonting.

Men jag hade verkligen hoppats på att han skulle ha kommit den här veckan.

Nu får man vänta en hel evighet till innan det blir natt vecka, och då det inte heller går eftersom jag måste gå och sova.

FAN!

Du förtjänar inte det här.

Du förtjänar något mycket bättre.

Någon som finns där hela tiden för dig.

Du förtjänar någon som vill ha dig framme i ljuset med honom och inte någon som gömmer dig i mörkret, och tar fram dig i smyg när det passar honom.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: