Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

54. Fuktskadad?

Kategori: Allmänt

En helg med arbete har gått och det har inte änns gått en minut förbi utan att jag har tänkte på Karl-Johan.

Fan!

Jag är ju arg på honom, men vad jag saknar honom och att ha någon att prata med.

  

Karl-Johan: Hej sötis.

Allt bra? Eller har du blivit lite fuktskadad. ;) :*

Kram och kyss

 

”Haha...

Det regnade konstant under helgen och jag  jobbade utomhus"

 

Cilla: Haha...

Ja kanske lite.

Känns som det i alla fall. ;P

Karl-Johan: Kan tänka mig det. ;) :*

Vad gör du i natt då?

Cilla: Sover. :P

Avis?

Karl-Johan: Mmmm...

Skulle vara skönt. ;)

Längtar efter dig och din värme nu.

Cilla: Mmmm...

Längtar efter dig med. :*

Men förtillfället så är jag inge vidrare roligt sällskap.

Har hållt igång sen Kl 5 i morse.

Då man känner sig som en zombie just nu. ;P

Så det jag ska göra nu är att datea kudden. ;)

Många kramar och :*

Karl-Johan: Förstår dig helt.

Ska inte hålla dig vaken. ;)

Kan iaf inte komma ifrån jobbet i natt.

Kram och sov gott. :*

Cilla: God natt :*

Och hoppas vi ses snart. ;)

Har längtat efter din famn hela den långa helgen.

Karl-Johan: Mmmm...

Detsamma :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: