Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

50. Hur var det att ha sex?

Kategori: Allmänt

Karl-Johan: God morgon.

Hur har du det?

Sitter här på jobbet och försöker hålla mig vaken. ;)

Cilla: Haha...

Lycka till. :p

Tidiga mornar är pest.

 

”Avskyr verkligen tidiga mornar,

men nu när han väcker mig.

Så älskar jag dem!”

 

Karl-Johan: Mmmm.....

Speciellt när man kommer i säng sent. ;)

Kl halv tolv är lite sent när Kl ringer halv fem. ;)

Cilla: Ja det är nog lite maffigt. ;) :P

Själv skulle man vara mer död än levande. XP

 

”Bokstavligt”

 

Karl-Johan: Mmmm...

Du har så rätt. ;) :*

Hur tyckte du det var att ha sex? ;)

Som du hoppades det skulle vara eller sämre/bättre? ;) :*

Kramis.

 

”WOW!

Hel häftigt, vill göra det igen!!!

Igen och igen...

Om och om igen!”

 

Cilla: Det var jätte skönt. ;) :*

Det gjorde lite ont typ dom 2-3 första dragen,men det var jag beredd på.

Sen var det som att vara i himmelriket. ;) :* :*

Karl-Johan: Mmmm....

Underbart att höra. :*

Var rädd att jag gjorde illa dig mer. :*

Cilla: Nej då.

Det är lugnt, i så fall säger jag till. :* :*

 

Om jag vågar...

Men det tror jag att jag gör, i alla fall om det gör ont.

Kanske inte om jag vill göra något annat än det vi håller på med just då.

Typ om att byta ställning T.ex

Det kommer jag säkert inte att våga säga till om.

Jag förbannar mig själv för att vara så feg och stel.”

 

Karl-Johan: Va bra. ;) :*

Cilla: Hur var det för dig?

Karl-Johan: Bara skönt och underbart. ;) :*

Lite nervöst först, men sen blev allt bra. ;)

Du var trång, blöt och het.

Gillade det. ;) :*

 

”Åååhh...

Jag hoppas att det är sant och att han inte bara säger det för att göra mig glad.

Hittills har han inte kommenterat något fel som jag har gjort,

Och det oroar mig.

Jag är en sån människa om oftast gör fel på något sätt.

Aldrig fel fri.

Det kändes som jag inte gjorde mycket rätt, eller vad vet jag...

Jag vet ju inte hur det ska vara.

Så jag kanske gjorde rätt ändå.”

 

Cilla: Mmm... ;) :* :*

Härligt att höra.

Karl-Johan: Vad skulle du vilja pröva att få uppleva nästa gång vi får chansen att träffas?

;) :*

Förutom vanligt sex dvs. ;) ;)

 

”Vad gör man då?

Förutom vanligt sex?

Det suger verkligen att inte veta, och jag vill inte fråga heller.

Jag vill inte att han ska tro att jag är dum på något vis.”

 

Cilla: Hmmm...

Jag vet inte riktigt.

Jag är nog lite blyg och osäker på något dramatiskt.

Behöver någon som styr och visar. ;)

 

”VERKLIGEN styr och visar!”

 

Men vill veta vad du skulle vilja göra med mig, eller vad jag ska göra med dig. ;) :* :*

 

”Snälla berätta!

Det känns som om jag är ute på djupt vatten.”

 

Karl-Johan: Förstår dig helt.

Känner lite så jag med. ;)

Vill absolut inte försöka stressa dig till något.

Risken är att det bara blir fel då. ;) :*

Vad jag vill göra med dig?

Vill pröva slicka dig iaf. ;)

Sen finns det ju fler saker, men det tar vi längre fram isf. ;) :*

 

”NEJ!

Berätta!”

 

Vad jag vill att du gör med mig?

Du får gärna pröva allt du kan tänka dig, så länge du inte gör illa mig. ;) :*

 

”Suck...

Jag antar att han inte vill berätta”

 

Datorn

 

Cilla: Jag lovar att inte göra dig illa.

Inte medvetet i alla fall. ;) :*

Såg ditt sms nu, och antar att du är hemma nu.

Så jag skickar här istället. ;)

Karl-Johan: Mmm...

Bra att du gör det. ;) :*

 

XXX

 

Mmmmm...

Längtar efter honom.

Vill ha hans närhet!

Jag hoppas att vårt nästa möte kommer snart.

Nu behöver vi i alla fall inte ligga på en madrass på golvet, som förra gången.

Jag var i väg och köpte mig en bäddsoffa i dag.

Världens skönaste. ;)

Så det kommer att bli himmelskt att ha sex i den.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: