Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

64. Mer väntan

Kategori: Allmänt

Karl-Johan: God kväll.

Allt bra med dig?

Cilla: Jo då, allt är bra här. Sj?

Karl-Johan: Jo då.

Lite trött men annars bara bra.

Medicinen gör mig tröttare än jag borde vara. ;)

Vad gör du för något i kväll då?

Cilla: Mmm...

Det kan jag förstå.

Det är nog inge roligt att ha såna mediciner när man jobbar natt.

Och vad jag gör ikväll – Jag sover. ;P

Karl-Johan: Så jag håller dig vaken nu menar du?

Cilla: Det gör inget. ;)

Du får gärna hålla mig vaken. ;)

Karl-Johan: Mmmm...

Annars så kan vi säga god natt om du behöver sova.

Kan tyvärr inte komma ner och hålla dig vaken i natt. ;) :*

Cilla: Mmm...

Kan du veta sånt i förväg?

Det skulle vara bra för mig och veta i fall man ska passa på och sova efter jobbet.

Annars blir det lite magstark för mig om man ska upp tidigt, jobba hela dagen, sen kommer du på natten och sedan ska man upp igen kl 6.

Karl-Johan: Jag kan försöka planera in jobben så jag kan komma ifrån.

Men jag är i en annan maskin nu och den här kan jag inte lämna. ;)

Men får se hur det är nästa vecka jag jobbar natt.

Är jag tillbaka till ”min” maskin då, då finns chansen att jag kan komma ner någon timme om du vill. ;) :*

Cilla: Nästa natt vecka?

Hur ska jag klara mig så länge. ;) :*

Karl-Johan: vet inte. ;) :*

Du hittar nog på något. ;)

 

Suck...

Mer väntan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: