Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

55. En mörk mardröm

Kategori: Allmänt

Jag drömde om honom i natt.

Vi satt vid en läger eld, tätt ihop kryptna med en varm filt.

I den stunden var jag lycklig och orädd.

Det fanns inga beskymmer kvar i världen.

Jag var djupt ner sjunken i hans famn, så att jag kunde höra hans hjärtslag.

Jag skulle ha kunnat tillbringat en evighet där tillsammans med honom.

Men när jag satt där med honom och kände mig som lyckligast, så känner jag hur han försvinner.

Cm för cm, bara längre och längre bort.

Hur jag än försöker kämpa för att hålla honom kvar, så försvinner han bara fortare.

Tillslut satt jag där ensam.

Elden hade slocknat och det var mörkt och kallt.

Ingen kunde höra mig ropa.

Ingen ville veta av mig.

Ingen ville se mina tårar.

 

Vad kunde den drömmen betyda?

Den kändes så verklig.

Den skrämde bokstavligt skiten ur mig!

 

Karl-Johan: Hejsan.

Allt bra med dig?

Vad gör du nu?

Många kramar. :*

Cilla: Det är fint fint här. ;)

Jag sitter och målar lite.

 

”Nä, det är inte alls bra!”

 

Karl-Johan: Oki.

Vad ska det bli för fint denna gång då? ;)

Cilla: Haha...

Fint vet jag inte, den här är lite speciell.

Man vet inte om man ska gilla den eller inte. XP

Karl-Johan: Allt du gör blir fint.

Cilla: Tack.

Får väl se hur den blir. :P

Karl-Johan: Mmmm... Är så nyfiken.

Cilla: Mmm..

Men just nu strejkar allt så den kommer nog inte bli klar än på ett tag. XP

Karl-Johan: Den som väntar på något gott...

Cilla: Haha... Precis. XP

Karl-Johan: Är du hemma nästa natt och natten där på?

Kan inte lova något, men kan försöka komma ner en stund någon av dom nätterna. ;) :*

 

”Wiii

Ja! Jag väntar på dig”

 

Cilla: Jag är hemma. ;)

Karl-Johan: Va bra. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: