Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

53.Kan inte betala för dina tjänster

Kategori: Allmänt

Karl-Johan: Hejsan.

Hur har du det?

Hoppas iaf du har det bra.

Skulle du iväg i helgen?

Eller var det nästa helg du skulle jobba? ;)

Tänker på dig och saknar din värme och närhet.

Kram och :*

Cilla: Allt är bra här.

Det stämmer, ska iväg i helgen och jobba.

Mmm...

Saknar dig med, speciellt nu när jag ska åka bort.

Karl-Johan: Mmmm.

Men samtidigt så kommer du ju få lite mer stålar. ;)

Träffa mig kan du göra sen,

Men jag kan tyvärr inte betala dig för dina tjänster. ;) :*

 

”VA!!??

Menar han det jag tror han menade?”

(Chock tillstånd!)

 

Cilla: För mina tjänster??

Har jag bett om det??

Jag är inget jävla luder om du trodde det!

Karl-Johan: Var inte så jag menade.

Absolut inte.

 

”Nähä...

Vad menar man då när man skriver kan tyvärr inte betala dig för dina tjänster!!!”

 

Det jag menade var att det är ju bra att du kan komma iväg och jobba ihop lite pengar än att tillbring den tiden med mig.

Vi kan träffas senare.

Har inget med att jag jag varken skulle tro eller tycka att du skulle vara någon sådan person som du skrev.

Blev lite fel allt nyss tror jag. ;)

 

”Varför känns det som om du tror det?

Varför känner jag mig som en sådan?”

 

Trodde du kände mig tillräckligt bra för att veta att jag aldrig skulle göra något sådant emot dig.

Kramar.

 

”Känner dig?

Den man jag kände trodde jag aldrig skulle bedra stora syster och inte speciellt med mig.

Jag känner inte honom!

Jag trodde det, men det finns mer hos honom som ingen vet om.

Han är svår att greppa tag om.

Det är svårt att medge för tillfället men han är som jag.

Har ett ytre skal som man visar utåt, som man vet att alla vill se och ett inre som egentligen är du.

 

*

Så jag hoppas du förstår att det inte var något illa menat eller något negativt med det jag skrev.

Men du gör mig en stor tjänst genom att vilja kura och ha sex med mig.

 

”En stor tjänst?

Ja, det lät ju inget uppmuntrande precis”

 

Det är bara så.

Jag behöver det och jag vet att du verkligen vill det med.

Men det blev kanske att låta fel i dina ögon när du läste det.

Många kramar. :* :*

Cilla: Ja kanske lite.

Karl-Johan: Mmmm...

För jag tycker om dig. :*

Vill inte du ska vara arg eller ledsen på mig.

Speciellt inte över ett riktigt missförstånd. ;)

Vad gör du nu?

Du blev så tyst. :* :*

Cilla: Jag sitter i en bil.

Karl-Johan: Oki,

Saknar dig oavsett.

Vad du än tror om mig. ;)

Nästa vecka är det natt igen.

Kanske du vill träffas igen då?

 

” Suck...

Det är inte lätt att vara arg på honom.

Det verkar som en omöjlighet.

Jag är fortfarande chockad, men inte arg.”

 

Cilla: Jag tro inget elakt om dig.

Blev bara lite chockad av det du skrev.

Karl-Johan: Mmmm...

Jag märkte det. ;)

Hoppas det går över snart.

Vill ha tillbaka den glad roliga du igen. ;)

Kramis.

Cilla: Det är lugnt hon finns kvar. :*

Karl-Johan: Va skönt att höra. :* :*

En timme kvar innan jag går hem.

Hoppas du får en trevlig helg.

Kram och Kyss.

 

Överreagerade jag?

Kanske...

Vi båda hade nog lite fel.

Men det är ju inte konstigt att man känner sig som en billigt slampa när han bara hör av sig när det börjar närma sig natt vecka. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: