Cilla Mcmore

Den Misslyckade Älskarinnan

49. Tvi för äldre pars gnabb

Kategori: Allmänt

Aaaaaaaaaaaaah.....

Jag tror jag blir tokig på äldre par!

Och då menar jag inte pansionärer utan par som mamma och pappa eller Stora syster och Karl-Johan.

Par som har varit tillsammans i 10-20 år.

Varför ska man tjata och gnabba med varandra över små saker som är så oversentliga.

Rent sagt ”skit saker”

 

Och det svider i mitt kvinnliga hjärta att säga det,

Men det är ofta kvinnorna som gnäller och tjatar mest!

Det känns som att äldre pars ända uppgift är att gå och små gnatta på varandra.

Nä tacka gudarna över att man är fortfarande lös och ledig.

Och har Karl-Johan,

Min Amatores

Som kommer ibland och släcker min törst.

Det duger gott och väl för mig.

Tror jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: